Skip to content

Naplata štete

Visoko

U slučaju da ste imali nezgodu u kojoj ste pretrpjeli štetu, ovdje možete popuniti prijavu, koja je osnov da se pokrene naplata štete za osiguranike sa prebivalištem na području grada Visoko.

Provjerite da li ispunjavate uslove za prijavu štete

Prije nego što popunite naš online formular za prijavu štete, pročitajte koje uslove morate ispunjavati da bismo mogli da vam pomognemo da uspješno naplatite štetu od osiguranja.

Idealna situacija za uspješnu naplatu štete putem servisa Naplati.ba jeste da se šteta prijavi neposredno nakon što se desio štetni događaj.

Ukoliko je proteklo suviše vremena od momenta kada se šteta desila, najčešće više nije moguće dokazati sve elemente štetnog događaja, a samim tim ni izvršiti naplatu štete.

U nastavku dajemo pregled poželjnih rokova za prijavu štete:

  • Šteta na vozilu: najkasnije u roku od 30 dana od nastanka štete.
  • Povreda: najkasnije u roku od 60 dana od nastanka povrede.
  • Bolest: najkasnije u roku od 60 dana od momenta pojave bolesti.
  • Smrtni slučaj: najkasnije u roku od 60 dana nakon smrtnog slučaja.

Ukoliko se šteta desila u periodu koji je duži od rokova navedenih iznad, nema svrhe prijavljivati štetu preko našeg servisa, jer nije moguće uspješno izvršiti naplatu.

Ukoliko ste već postigli sporazum sa osiguravajućom kućom i naplatili štetu, ali niste zadovoljni iznosom novca koji ste dobili, nema svrhe prijavljivati štetu preko našeg online servisa, jer nije moguće naknadno potraživati dodatni novac po istom osnovu, za koji ste već potpisali sporazum.

Ukoliko ne želite da vas zastupaju naši pravni eksperti u procesu naplate štete, nego vam je samo potreban savjet, onda nema svrhe da prijavljujete štetu preko formulara na ovoj stranici.

Umjesto toga, savjetujemo vam da prvo pogledate članke na našem blogu, u kojima možete pronaći dosta praktičnih savjeta vezanih za proces naplate štete.

Ukoliko na blogu ne pronađete potrebne odgovore, onda možete da nam pošaljete pitanje preko naše standardne kontakt forme, koju možete pronaći na ovom linku: Kontakt forma za pitanja.

Prijavu štete putem formulara na ovoj stranici možete podnijeti u svoje lično ime, ukoliko imate prebivalište na području grada Visoko. Pored toga, naplata štete može se prijaviti i u tuđe ime, za osobu kojoj je prebivalište takođe grad Visoko.

Ukoliko vi ili osoba za koju prijavljujete naplatu štete, imate prebivalište na području nekog drugog grada, a ne na području grada Visoko, onda kliknite ovdje da se vratite na početak, pa izaberite odgovarajući grad ili opštinu prebivališta.

Kako popuniti formular za prijavu štete?

Formular za prijavu štete sastoji se od dva dijela, koji sadrže određene grupe informacija, koje je potrebno popuniti da bi se pokrenula procedura za naplatu štete.

Prvi dio formulara odnosi se na podatke o osiguraniku, odnosno osobi za koju se prijavljuje naplata štete.

Ukoliko prijavljujete štetu koju ste lično pretrpjeli, bilo da je u pitanju materijalna ili nematerijalna šteta, unesite svoje ime i prezime, odnosno svoje kontakt podatke.

Ukoliko prijavljujete štetu za nekoga drugog ko ima prebivalište na području grada Visoko, unesite ime i prezime, kao i kontakt podatke osobe za koju prijavljujete štetu, odnosno za koju će se vršiti naplata štete.

Sva polja u ovom dijelu formulara su obavezna (“Ime i prezime”, “Kontakt telefon” i “E-mail”).

U drugom dijelu formulara potrebno je da navedete više detalja o samoj šteti koju prijavljujete.

U polju “Datum nezgode” unesite što tačniji datum kada se dogodila nezgoda, za koju želite da se izvrši naplata štete. Ukoliko ne znate ili ste zaboravili tačan dan, unesite datum koji mislite da je najpribližniji.

U polju “Lokacija nezgode” izaberite odgovarajuću opciju, u zavisnosti da li se nezgoda desila na teritoriji BiH ili u inostranstvu. Nakon toga, pojaviće Vam se polje u koje trebate unijeti naziv mjesta ili grada u kojem se desila nezgoda (ili koji je najbliži mjestu gdje se desila nezgoda). Imajte na umu da prebivalište i lokacija nezgode ne moraju biti u istom gradu. Npr. Vaše prebivalište je Visoko, a lokacija na kojoj se desila nezgoda za koju želite da se izvrši naplata štete može biti neki drugi grad u Bosni i Hercegovini ili u inostranstvu.

U polju “Vrsta nezgode” izaberite jednu od ponuđenih opcija, u zavisnosti od toga kakva vrsta štete je u pitanju (šteta na vozilu, povreda, bolest, smrtni slučaj). Ukoliko je u nezgodi nastupilo više od jedne vrste štete, nema potrebe da za svaku od njih popunjavate posebnu prijavu, već je dovoljno popuniti samo jednu. Primjera radi, ukoliko prijavljete saobraćajnu nezgodu u kojoj je došlo do štete na vozilu, a desile su se i povrede vozača i putnika, dovoljno je izabrati samo jednu od tih šteta (bilo koju), pa u polju za napomene pojasniti detaljnije šta se desilo.

U polju “Dodatne napomene” navedite više detalja o samoj nezgodi, odnosno navedite sve ono što smatrate da je bitno kako bi se uspješno izvršila naplata štete.

Nakon što ste popunili sva potrebna polja, kliknite na dugme “Prijavi štetu”, kako biste poslali vašu prijavu.

Ukoliko ste sve uradili kako treba, na ekranu će vam se pojaviti potvrda da je vaša prijava uspješno poslana. Ukoliko formular nije dobro popunjen, pojaviće vam se crvene oznake pored polja koja nisu popunjena (ako su u pitanju obavezna polja) ili koja nisu popunjena onako kako bi trebalo (npr. niste ispravno unijeli vašu e-mail adresu).

Šta nakon što pošaljete prijavu za naplatu štete?

Kada ste poslali vašu prijavu, ostaje vam samo da sačekate poziv naših pravnih stručnjaka, koji će vam se javiti najkasnije u roku od 24h i objasniti sve dalje korake u proceduri za naplatu štete.

Više detalja o samoj proceduri možete saznati ovdje.

Popunite formular za prijavu štete

    1) Podaci o osiguraniku

    2) Podaci o nezgodi

    Broj saputnika u vozilu u momentu nezgode:


    Podnosilac prijave:


     

    Back To Top